• Yoga

Yoga for sund mobilitet

Simone Vendelbo

Om kurset

Er du klar til at dyrke yoga med Simone?

Som abonnent kan du se Yoga for sund mobilitet, samt alle vores serier og videoer.

Mere information

9
videoer

Pris

Tilgængeligt som abonnent
Simone Vendelbo

Simone Vendelbo

Videoer

Yoga38:19
1

Åbne, glade hofter

Yoga30:48
2

Skulderterapi

Yoga30:25
3

Sunde, stærke ben

Yoga26:46
4

Væk din rygrad

I denne video skal vi arbejde med mobilitet i ryggen ved hjælp af en masse dejlige bagoverbøjninger.
Yoga55:22
5

Kærlighed til hele kroppen

I denne helkropsyogasekvens sammensætter vi øvelser fra de fire foregående videoer i serien “Sund mobilitet” for at skabe en sund, funktionel krop.
Yoga11:42
6

Afterski-yoga

Måske du mest forbinder afterski med tyrolermusik og store fadøl, men hvis du vil pleje din krop på en lidt anden (og hovedpinefri) måde, så prøv min lille afterski-yoga sekvens i stedet. Her strækker vi godt ud og arbejder på at løsne op for nogle af de spændinger og den ømhed, der kan have sat sig efter en dag på pisten.
Yoga35:30
7

Smidige ben 101

Stræk dine hofter og lår godt ud med denne fleksibilitetssekvens. En perfekt lille rutine på 30 minutter, der hjælper dig til at få åbnet op, løsnet op, og sluppet det værste stivhed i underkroppen. Vi bruger velkendte øvelser såsom lizard, pigeon og squat til at ramme nogle af de muskler, som vi alle bruger, når vi går, står eller sidder.
Yoga09:43
8

Sunde håndled

Smerter i håndleddene er noget mange af os kender til. Det kan opstå efter en hård yogatime, mange timer foran tasterne eller andre aktiviteter, der er krævende for hænderne. I den her video arbejder vi med forskellige mobiliserende og styrkende øvelser for håndleddene, for netop at forebygge skader. Brug den som opvarmning til din yogapraksis eller lav den i løbet af din arbejdsdag - dine håndled vil takke dig!
Yoga20:57
9

Find dit split

Ro Yogas challenge for juni 2020 er split - også kaldet "spagat" på dansk. I denne video varmer vi hofter og lår godt op med statiske og dynamiske stræk, så du nemmere kan glide ned i dit split. Selv hvis du har langt til jorden endnu, kan disse øvelser gøre en stor forskel for din fleksibilitet.