Godnat-yoga

    Simone Vendelbo

    Om kurset

    Gør dig klar til drømmeland med Godnat-yogaserien. Her finder du forskellige yogasekvenser, som hjælper dig med at slippe dagen og komme godt ned i gear.

    Er du klar til at dyrke yoga med Simone?

    Som abonnent kan du se Godnat-yoga, samt alle vores serier og videoer.

    Mere information

    7
    videoer

    Pris

    Tilgængeligt som abonnent
    Simone Vendelbo

    Simone Vendelbo

    Videoer

    Yoga28:04
    1

    Godnatyoga

    Yoga21:36
    2

    Godnatstræk

    Sov sødt! Gennem en kombination af blide bevægelser, dybe stræk og en rolig vejrtrækning, forsøger vi at slippe dagens fysiske og mentale stress, sådan så du kan sove godt. Vi vil især arbejde på lindre ubehag i hofterne og ryggen, hvor vi oftest holder flest spændinger efter en lang, stillesiddende dag.
    Yoga12:58
    3

    Godnat-savasana

    Slip dagen, kom ned i kroppen, mærk vejrtrækningen og fald til ro. I denne guidede savasana, leder jeg dig trygt og sikkert mod drømmeland. Alt den kræver af dig er blot, at du lægger dig rigtig godt tilrette på din måtte (eller i sengen). Sov godt!
    Yoga14:14
    4

    Aften-reset

    Nulstil kroppen og hovedet efter en lang dag med denne rolige time. Vi fokuserer på at strække og mobilisere musklerne langs rygsøjlen med twists og bagoverbøjninger, som især er gavnligt efter en masse stillesiddende timer.
    Yoga19:08
    5

    Sov sødt

    Slip dagen og gør dig klar til at sove sødt med denne restorative godnatpraksis. Vi skal igennem nogle få, men meget afslappende stillinger, som vi holder i 1-2 minutter ad gangen. Alt foregår liggende på ryggen, og vi bruger en strop og et tæppe til at give kroppen optimal støtte, så vi nemmere kan slappe helt af.
    Yoga29:31
    6

    Stræk dagen væk

    Stræk dagen væk og gør dig klar til sengetid med denne 30 minutters yin-inspireret praksis. Gennem dybe stræk og ligeså dybe vejrtrækninger giver vi slip på de spændinger og stress, som dagen kan have bragt med sig.
    Yoga39:39
    7

    Ren velvære

    Kobl fra og find velvære i krop og sind med den afstressende sekvens. Gennem dybe stræk og lige så dybe vejrtrækninger øver vi os på at slippe alt hvad dagen har bragt med sig, og i stedet genfinde den indre ro inden sengetid. Denne praksis' peak pose er Urdhva Dhanurasana også kaldet fuld bro