Opkvikkende flow
Føj til favoritterGiver Sved på pandenGiver Sved på pandenSværhedsgrad: BegyndereFor begyndere

Om videoen

Brug for et hurtigt energiboost? Drop kaffen og hop med mig på måtten i stedet. I “opkvikkende flow” bevæger vi os hurtigt igennem en sjov, dynamisk sekvens, der nok skal bringe sveden frem og styrke dine ben, core og skuldre.

Kommentarer (13)
Skriv kommentar
Her kan du dele dine oplevelser om Opkvikkende flow
0 / 400 tegn

Sascha L.
8. Sep 19:01
Jeg var jo ved at dø og næsten miste motivationen....:)
Anja S.
8. Sep 16:18
Pyha en fed omgang! Godt med puls og så lige en baby der vågnede i allersidste sidste omgang 😬 -faren reddede mig 🫶🏼 Så skønt og dejligt pulserende flow!
Anette M.
8. Sep 06:58
Den var for svær desværre. Jeg har hverken nok mobilitet i hofterne eller styrke i lårene 😞
Katrine O.
7. Sep 21:15
Lækkert flow… lidt hårdt efter allerede at have været en tur i skoven på hesten. Men dejligt at slutte dagen af med 🤩
Natasja M.
7. Sep 20:32
Dejligt med noget flow og varme 😊👏🏻
Stine V.
7. Sep 20:22
Hårdt og dejligt. Har i hvert fald fået sved på panden 😅
Lene Christiansen L.
7. Sep 19:51
Lækkert flow der giver godt med varme💪🏻
Charlotte s P.
7. Sep 19:42
Øv den var for svær for en nybegynder.. Både øvelserne og farten😔
Anette K.
7. Sep 18:29
Synes også den var svær
Anette C.
7. Sep 10:20
Uhh det var svært, men hænger på så godt jeg kan 🙃
Eva-Marie S.
7. Sep 07:37
Hermed en ny favorit til de hurtige dage <3
Simone V.
20. Aug 08:44
Hej Hanna. Først kan man måske skalere øvelsen ved at holde hælen løftet, og over tid få den ned i måtten, når mobiliteten er til det. Et andet alternativ er at sætte fingrene eller hænderne i måtten foran sig, for at tage lidt af presset ud af hofterne og anklerne ❤️
Hanna H.
16. Aug 06:23
Har du mon et godt alternativ til skandasana/side lunge? Synes ikke altid, den er lige nem - eller behagelig ;-)

Serien Hurtig power vinyasa

Om serien

Alle lektioner i serien