Væk din rygsøjle
Føj til favoritterGiver VarmeGiver VarmeSværhedsgrad: ØvedeFor øvede

Om videoen

I denne video skal vi arbejde med mobilitet i ryggen ved hjælp af en masse dejlige bagoverbøjninger. Udover at  de holder rygsøjlen fleksibel, så åbner denne type af stillinger også godt op ind over brystkassen og trækker skuldrene tilbage. Men vidste du, at bagoverbøjninger også siges at være hjerteåbnende? Fordi de strækker området omkring brystkassen, stimuleres energien i vores hjerte-chakra (anahata), hvilket ikke blot gør dig kærlig overfor andre, men også kærlig overfor dig selv. Det hjælper os til at åbne op for vores følelser, uden at vi bliver overrumplet eller styret af dem, samtidig med at vi bliver bedre til at kommunikere klart og tydeligt. Videoens højdepunkt er Ustrasana (Camel pose), Camatkarasana (Wild thing) & Urdva Dhanurasana (Wheel pose).

Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Her kan du dele dine oplevelser om Væk din rygsøjle
0 / 400 tegn

Signe B.
30. Apr 09:12
Hej Simone Findes der er variation til kamelen når man ikke kan nå sine ankler? Lader man bare armene hænge, samler man hænder bag ryggen eller hvad gør man?

Serien Yoga for sund mobilitet

Om serien

Alle lektioner i serien